music



Eminems nya singel. Lite små kul låt, och som vanligt så gillar man den. På något sätt så gillar man nästan alltid Eminems låtar, i allafall jag. Han blandar liksom all den här rapen med en liten popigare refräng som gör att man kan sjunga med lite i låten, vilket jag gillar.
Tyvärr så hittar jag inte hela videon på youtube men hela låten kan man lyssna på HÄR !
Läste på en blogg att hon tyckte att alla Eminems låtar har samma sound, det kan jag hålla med om på viss del men själv så tycker jag om det soundet och det verkar ju gå hem hos dom flesta. Men däremot så gillar jag inte videon, känns som ett påhopp mot en del kändisar...
Men det blir ännu ett godkänt till Eminem!

e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0