Demi Lovato



Nu har jag ännu en gång hittat en låt som fastnat på min näthinna. Denna gång är det Demi Lovato, som man kanske känner igen från Camp Rock. Som är en Disney-film som bla Jonas Brothers är med i.
Dom flesta som blir känd genom Disney gör ofta någon små tråkigt album och singel. Men Demi tycker jag verkligen inte låter eller ser ut som en typisk disney stjärna i den här videon. Hon har några andra låtar också som är helt okej, men helt klart så är den här låten bäst och mest övertygande. Och nu det sista året så tycker jag att man kan se att hon har mer växt upp i sitt utseende också, nu har hon mer attityd och känsla i kläderna gemfört med vad hon hade för cirka ett år sedan.

            
Klicka på bilderna så blir dom större!

Kommentarer
Postat av: glad

Hej

Blir glad att bloggen är på G igen.



/M

2009-07-09 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0