Tjoho!

Var ute och sprang för någon dag sen. Och jag är en sådan som inte kan springa utan musik.. Så innan jag sprang ut så tog jag på mig mina koss lurar och stack ut. När jag hade sprungit en bit fick jag ett riktigt fnatt och började hoppa och skutta till musiken, och på något sätt så kände jag mig super fri och som om jag skulle kunna springa hur långt som helst. När jag sen berättade det här för en kompis, så var det första hon frågade om det var någon som såg mig. Heheh och det var det faktigt inte (tror jag). Sprang på en ganska avskild grusväg, så det kan inte varit såå många som såg mig i allafall ^^

Men nu ska jag bjuda på en kulig låt! Jag vet att det är en cover, men jag vet inte vem som sjuger orginalet..
Här är det i allafall Kristina Debarge som sjunger den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0