Tisdag, och jag flyter...

Hello.

Hade en sådan där skön dag idag också. Dom sa på konfen idag att det är en stillsam vecka nu. Och på någon sätt så känns det som det. Även fast jag har läxor och ganska mycket att göra så känner jag mig så lugn och glad. Allt bara flyter på.. Men peppar peppar, nu måste det fortsätta så här.

Imorgon så åker jag Nike Nina och Amanda till mig efter skolan och äter och fixar oss inför påsk-balen. Vi har som en tradition att göra oss iordning tillsammans inför alla skolbalerna, och vi har alltid lika roligt!
Efter balen på natten så åker jag upp till Björnriket med mamma och pappa, där ska vi vara tills på söndag. Sen åker vi hem och jag är ledig i en vecka.
Nu ska jag fortsätta att bara flyta...

e


Bilden är från en shopping tur med Nike i vintras, vi tog en liten paus inne på Zara.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Är du ett twi-fan? =D

2009-04-08 @ 12:32:29
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv / svars kommentarer filteras bort så såg tyvärr ej va du skrev

2009-04-08 @ 13:36:46
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0