Påsk

Hello.

Sitter i en super varm datasal på hotellt, och det luckar inte gott. Sitter fullt med svettiga killar och stinker, samtidigt som dom spelar någon döda-alla-i-din-väg-spel..
Men nu har inte jag så mycket tid kvar, ingefär fem minuter så jag får skynda mig. Igår så hade vi jätte dåligt väder, det regnade och var jätte dimmigt, vilket gjorde att man inte såg ett piss. På kvällen åt vi middag hos några kompisar från Stockholm. Men idag där imot så har vi haft super bra väder, solen och strålat och jag hoppas att jag har fått lite färg i ansiktet. Ikväll blir det middag på rummet, och titta lite på tv. Men imorgon så har vi beställt bord i resturangen så då bilr det påsk- buffé.
Hoppas alla får en bra påsk!

e


Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0