I´m home !

Hello.

Nu är jag hemma efter en super skön påsk i soliga Björnriket. Och på köpet fick jag ett bränt antikte med mig hem..Vi var ute hela lördagen på tur på fjället, det var super soligt men blåste ganska mycket och då känner man ju inte när solen bränner i ansiktet. Sen när vi kommer tillbaka till lägenheten så tittar jag i spegeln och hoppas på att jag har blivit lite brun, men nej! Fortfarande jätte blek, så jag lägger mig ute på taket och solar lite till. Där ligger jag i ungefär en timme, när jag kommer in så är jag super röd i hela ansiktet och har ett röd streck i pannan av mitt pannband som jag hade på mig när jag solade. Nu har det i allafall blivit lite mer brunt av det röda..

e



Det var mycket mer i verkligheten.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0